Programma Najaarsfeesten 2023 bekend!

Onze leden zijn de afgelopen maanden hard bezig geweest met de Najaarsfeesten 2023. Uiterlijk eind augustus valt het boekje bij alle Hillegommers op de mat. Het belooft weer een mooie week te worden

Najaarsfeesten

De Najaarsfeesten van 2023 staan gepland van 9 september t/m 17 september. Waarbij de Kortebaandraverij op 15 september is en de kermis van donderdag 14 tot en met zondag 17 september.

Nieuwe activiteiten

Zoals elk jaar verdwijnen er activiteiten en komen er nieuwe bij. Dit jaar is het Blusfestijn weer terug van weggeweest. Samen met de Hillegomse Brandweer kunnen de jongeren hun energie kwijt op de stormbaan. Daarnaast is er ook Speedgolf en een basketbaltoernooi voor de sportieve Hillegommers. Het Padeltoernooi is uitgebreid zodat ook jongeren tussen de 12 en 17 jaar een balletje kunnen slaan.

Het spelcircuit wordt dit jaar in een nieuw jasje gestopt. Alle activiteiten zijn samengevoegd op de vrijdagochtend (15 september) op het terrein van de Vosse. Vooraf aanmelden is hiervoor noodzakelijk.

Inschrijven

De inschrijvingen voor alle activiteiten gaan open op maandag 4 september om 9.00 uur. Iedereen kan zich dan aanmelden via onze website. Dankzij de vele sponsoren en Vrienden zijn de meeste activiteiten gratis.