Route motortoertocht 2023

De route voor de Motortoertocht 20223 is bekend! Er is weer een fenomenale tocht voor de motorliefhebbers uitgezet! De route wordt digitaal aangeboden, in GPX formaat. Deelname is gratis en vooraf inschrijven is niet nodig

Klik hier om de route te downloaden. (Je hoeft niet in te loggen of een account te hebben)

Er zijn 2 nieuwe uitzetters. Arie Jorna, van de Hillegommerdijk is een ervaren toertocht uitzetter. Samen met zijn maat Arjen Terpstra verrassen zij ons dit jaar op een prachtige tocht door “het groene hart” van Nederland. Net zoals vorig jaar vinden het vertrek en de aankomst plaats bij “Klein Duimpje”. Voor het vertrek vragen wij de deelnemers een inschrijfformulier in te vullen daar wij bij aankomst een paar ludieke evenementjes in willen brengen. De tocht zal een week van te voren op onze site staan zodat jullie deze rustig kunnen downloaden en bekijken. Een van beide uitzetters zal met een auto met aanhanger als laatste vertrekken. Mocht iemand “panne” krijgen onderweg dan hoef je je geen zorgen te maken

Ontvangst met koffie: 10:30 uur
Vertrek tocht: 11.00 uur