Harddraverij 110 jaar!

Rene Froger

René Froger

De Hillegomse Harddraverijvereniging bestaat 110 jaar. Dit wordt tijdens de najaarsfeesten van 3 september t/m 13 september 2015 gevierd. Met o.a. een optreden van René Froger tijdens the Late Summer Dance Party op zaterdag 5 september 2015. Naast dit optreden, wat gegarandeerd voor een groot feest gaat zorgen, staan deze avond DJ Dennis v.d. Geest en DJ Ronald Molendijk op het podium. Kortom, dit wordt een avond waarop het dak eraf zal gaan!!

Ervaring heeft in het verleden geleerd dat de kaarten voor the Late Summer Dance Party snel zijn uitverkocht. De voorverkoop start op zaterdag 2 mei 2015. U kunt de kaarten kopen bij: Kapper Eric, Spierings Herenmode, Zomerzorg en Vivant Frank Evers á €20,-.

Ook de andere activiteiten zullen tijdens de najaarsfeesten een extra feestelijk tintje krijgen i.v.m. het jubileum. U zult hier tijdig van op de hoogte gebracht worden in het jaarlijkse Harddraverijboekje en in de pers.

Houd ook onze vernieuwde website en facebook pagina in de gaten zodat u altijd op de hoogte bent van de nieuwste vorderingen. www.harddraverijvereniginghillegom.nl en www.facebook.com/ harddraverij.hillegom.5