Late Summer Dance Party komt terug

Hillegom – Tijdens de Najaarsfeesten, van 3 september t/m 13 september 2015, zal de Harddraverijvereniging 110 jaar bestaan. Dit was voor de leden van de vereniging reden om er een extra groot feest van te maken. Een commissie is aan het werk gegaan, en heeft voor u extra activiteiten bedacht. Daarnaast zullen sommige bestaande activiteiten extra leuk aangekleed worden.

René Froger

Een van de grootste klappers tijdens de Najaarsfeesten zal de Late Summer Dance Party zijn. Op zaterdag 5 september zal René Froger een bezoek brengen aan Hillegom. Daarnaast hebben wij DJ Dennis van der Geest (oud judoka) weten te regelen die, samen met Ronald Molendijk, de muzikale omlijsting zal verzorgen. Al met al belooft dit een fantastisch feest te worden.

Houd onze vernieuwde website en facebook pagina in de gaten zodat u altijd op de hoogte bent van de nieuwste vorderingen. www.harddraverijvereniginghillegom.nl en www.facebook.com/harddraverij.hillegom.5