Late Summer Dance

Late Summer danceHillegom – Tijdens de Najaarsfeesten, van 3 september t/m 13 september 2015 zal op 5 september de Late Summer Dance Party zijn.

DJ Ron Stutz zal deze feestelijke avond openen en afsluiten. De afgelopen jaren heeft Ron een stijl gecreëerd die het best omschreven kan worden als funky, upbeat en vooral sexy house music. Daarnaast krijgt hij elk publiek los met zijn mix van electro, breakbeat, rock, techno, classics en veel bootlegs, wat voor een frisse, spannende en vernieuwende sound zorgt.

In de laatste jaren heeft Ron in een groot aantal gevarieerde clubs gestaan zoals Hotel Arena, Now & Wow, Paradiso. Ron heeft onder andere met dj’s als Erick Morillo, Seamus Hajl, Audio Whores, Roog, Erick E, Tiesto en velen anderen op het podium gestaan. Ook staat hij vaak in prominente clubs in Londen, Ibiza en Bahrain.

René Froger zal op deze avond ook optreden in De Vosse. Daarnaast zal DJ Dennis van der Geest (oud judoka) samen met Ronald Molendijk, de muzikale omlijsting verzorgen. Een avond die u zeker niet mag missen! De kaarten kunnen gekocht worden bij: Kapper Eric, Spierings Herenmode, Zomerzorg en Vivant Frank Evers á €20,-. Op het moment van schrijven zijn er nog kaarten beschikbaar.

Houd onze vernieuwde website en facebook pagina in de gaten zodat u altijd op de hoogte bent van de nieuwste vorderingen. www.harddraverijvereniginghillegom.nl en www.facebook.com/harddraverij.hillegom.5