Najaarsfeesten in afgeslankte vorm

Hillegom – Het was een zware domper: de Hillegomse Najaarsfeesten zonder kermis en kortebaan. Dit werd op 17 augustus bekendgemaakt door het bestuur van de Harddraverij Vereniging Hillegom e.o.

Aanvankelijk werd gedacht dat de meeste andere activiteiten wel konden doorgaan. Echter bleek dat in ieder geval tot en met de laatste dag van de Hillegomse feestweek, 19 september, ook de evenementen in de horeca nog niet door mogen gaan: optredens en beeldschermen zijn niet toegestaan, en er mag geen harde muziek gedraaid worden.

Gelukkig betekent dit niet dat er helemaal geen activiteiten kunnen plaatsvinden. De feestweek zal in aangepaste vorm doorgaan.

Ledenpeiling

De vereniging had om die reden een peiling onder de leden uitgestuurd. Had het zin om dan nog wel een feestweek te organiseren? Hierop werd door de leden overwegend positief gereageerd. Ondanks een afgeslankte vorm, maken we er een mooie week van! Voor alle leeftijden worden er activiteiten georganiseerd.

Binnenkort valt het boekje met het aangepaste programma bij iedereen op de mat.